Opgravingen doen in Azekah, Israël! - Reisverslagen van Sonny Lee Smits - WaarBenJij.nu Opgravingen doen in Azekah, Israël! - Reisverslagen van Sonny Lee Smits - WaarBenJij.nu

Opgravingen doen in Azekah, Israël!

Een team bestaande uit een kern van professionele Archeologen, archeologie- en bodemkundestudenten, van hoog aangeschreven Universiteiten over de hele wereld, zijn oude steden uit verschillende tijden naar boven aan het halen. We gebruiken de Bijbel en de Evangeliën als bron om aanwijzingen uit te halen.
En ik zal daar ook bij zijn, woew hoe vet is dat. Het zal hard werken worden, maar ik ga er ook veel plezier maken.
Verder ga ik nog uitstapjes maken naar Jeruzalem, Davidstad, de Dode Zee en hopelijk nog wat plekken.

24 Augustus 2013

Laatste dag, Tel Aviv + vliegreis

23 Augustus 2013

Dag 5 week 3 Azekah Opgravingen

22 Augustus 2013

Dag 4 week 3 Azekah Opgravingen

Dag 3 week 3 Azekah Opgravingen

19 Augustus 2013

Dag 2 week 3 Azekah Opgravingen
Sonny Lee

Ook dit jaar gaat deze jongen naar Israël om opgravingen te doen, mooie dingen te zien, colleges te volgen en op tours te gaan. Wil je op de hoogte blijven van de doldwaze avonturen van Sonny en de opgraversbende, neem dan een abonnement :-) op www.sonnyleesmits.waarbenjij.nl