Dag 8 Revivim - Reisverslag uit Revivim, Israel van Sonny Lee Smits - WaarBenJij.nu Dag 8 Revivim - Reisverslag uit Revivim, Israel van Sonny Lee Smits - WaarBenJij.nu

Dag 8 Revivim

Door: Sonny Lee Smits

Blijf op de hoogte en volg Sonny Lee

15 Juli 2014 | Israel, Revivim

Dag 8 Revivim

Deze dag zou ik eigenlijk gaan survivallen. Ik stond vroeg op en probeerde te lopen, maar dit deed nog zeer. Hierdoor was het voor mij niet mogelijk om door de bergen te gaan. Hierdoor moest ik Ben afbellen. Dit vond ik echt jammer.
daarom ben ik door gaan slapen. Ik kan me niet herinneren of ik ontbeten heb, maar mocht ik dit gedaan hebben dan zou ik boterhammen met ei gegeten hebben en een pannenkoek met chocolade. Lekker standaard.
S 'middags ben ik gaan zwemmen. Lekker bij het zwembad gelegen met Alex en Arion. Oja van te voren zijn we wel gaan lunchen. Op het menu stond wederom 2 kippenvleugels, gebakken aardappelen en ketchup. Overheerlijk.
Shit weer wat vergeten te melden. Tussen de middag heb ik met Josh en nog een paar gechillt buiten bij ons huisje. Daar had je wat banken en een tafel staan. Echt relax.
Het zwemmen was ook nice. Zo heb ik lekker wat gelachen met Alex en Arion en het feit dat Alex niet in een zwemband kon zitten op het water haha. Verder gewoon relax rond gedobberd terwijl we aan het praten waren.
Na het zwemmen zijn Arion en ik naar het huisje gegaan en hebben ons gedoucht en omgekleed. Na het douchen ben ik weer buiten voor mijn plaza gaan chillen. Samen met Alex, Josh en Elisabeth en Vas waren we buiten wat aan het relaxen, praten, grappen maken en vanalles. Arion ging nog wat mensen af die hij moest spreken. Er was een kerel (Amerikaan, kwam van Alaska) Vas genaamd naar Revivim gekomen. Alex kon hem. Vas was namelijk een vrijwilliger op een andere kibboets. Hij kwam in Revivim chillen en de volgende dag was hij weg. Hij kon slapen bij Alex en Kim (de Koreaan). Vas was enorm chill. We hebben muziek geluisterd en om de beurt deden we een nummer opzetten op mijn laptop. Dit was echt lachen gieren brullen want er kwamen de meest wazige nummers voorbij. S 'avonds zou er een feest zijn. Daar zouden we eerst naar toe gaan. Van te voren hadden we weer diner. Arion had afgeproken met Renana dat we met haar en de kids gingen eten. Dit deden we dan maar. Na het eten ging ik snel naar huis om daar met de vrijwilligers weer te relaxen. Daarna gingen we naar het feest toe. Dit feest was omdat een van de Colombianen jarig was en omdat de Koreaanse Sonny (dat is daar blijkbaar ook een naam) bijna weg zou gaan. De Colombianen (Chico, Andreas, Sergio, Diego en nog 1), de Koreanen (Sumin, Jung, Songhyeon aka Sonny, Byungsoo Kim en Kim; de enige kerel) Jee hee ko (een Jappanse meid) Alex, Vas en ik waren op dat feest. Arion ook heel even, maar ging heel vroeg naar huis.
We deden allemaal drankspellen met Wodka en Arak. Een grote puinzooi werd het. We hebben wel gelachen en veel lol gehad. We hadden voor Andreas de jarige, een cake met 2 kaarsjes. Een van de drankspellen die we deden was klokken. Dat houdt in dat iedereen een aantal kaarten krijgt en dat er 12 kaarten in een cirkel gelegd worden, net als een klok. En dan wordt de eerste kaart omgedraaid (die van de 1 op de klok). Degene die deze kaart heeft mag een shot uitdelen. En dit door tot de 12. Dus bij de 12 mocht je 12 shotjes wodka uitdelen. En ik zeg je dit werd een puinhoop haha. Daarna deden we nog een drankspel, maar die kan ik me niet meer herinneren. Na een aantal uur gingen Alex, de koreaanse meiden en ik nog naar de poolbar. Daar kan ik me alleen nog van herinneren dat Alex en ik bierpong speelde tegen Orian een lekkere meid en een kerel. Maar die verloren we. Verder kan ik me niks herinneren van die avond, ook niet hoe ik thuis kwam. Blijkbaar was dit om half 5. Het was dus een topavond met de vrienden die ik had gemaakt in Revivim!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonny Lee

Ook dit jaar gaat deze jongen naar Israël om opgravingen te doen, mooie dingen te zien, colleges te volgen en op tours te gaan. Wil je op de hoogte blijven van de doldwaze avonturen van Sonny en de opgraversbende, neem dan een abonnement :-) op www.sonnyleesmits.waarbenjij.nl

Actief sinds 30 Juli 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 10680

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 24 Augustus 2014

Azekah Expedition part 2 (2014)

31 Juli 2013 - 24 Augustus 2013

Opgravingen doen in Azekah, Israël!

Landen bezocht: